perjantai 24. toukokuuta 2019

Kehysstressi

Tänään menen optikolle. Vähän sekavin tuntein. Tiedän että lähinäköni kaipaa linssien apuja ja hajataitto omaa korjaustaan. Eniten minua tässä mietityttää ei hinta vaan kehykset. Viimeisimmäksi selasin fb:n naistenhuoneen rillikuvaketjua läpi, että minkälaisia kehyksiä ihmiset näinä aikoina käyttää. Löysin tosi monet kivan näköiset, mutta hei, ei ne näytä samalta minun päässäni! Keskosen kokoisena syntyneenä mulle ei koskaan kasvanut leveää päätä. Siis oikeasti. Tuntuu että ihan mitkä vaan aurinkolasit tai silmälasit tulee kasvojen sivuilta noin sentin ohi. Lasten lasit taas jää noin sentin  liian kapeiksi. Huoh! Hatut on melkein yhtä vaikeita. Ja muhkeat huivit, hukun niihin.

Heräsin tänään pirteänä klo 4.30 keittelemään kahvia. Vein vauvan kanssa miehen klo kuudeksi töihin, jotta mulla on tänä sateisena päivänä auto käytettävissä optikkokäynnillä. Koen nyt kyllä ihanaa jännitystä siitä, että yhtäkkiä minulla onkin tämmöinen autollinen bonuspäivä ja voidaan vauvan kanssa liikuskella sinne sun tänne vaivatta. Minulla ei ole nimittäin ollut tällaista päivää puoleen vuoteen.

With all love ihan mahdottoman menevää perjantaita kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti