perjantai 15. helmikuuta 2019

Aurinkoista viikkoa!

Helmikuun ihanat auringonpaisteet ovat vihdoin saapuneet. On ollut siis rutkasti vauvakelejä  ja ollaankin kovasti lenkkeilty ja nautittu ulkoilmasta ja ajatukset on kyllä ihan keväässä! Aivan mahtavaa kun harmaus on saanut väriä. Tänään tuntuu olevan hiukan tuulisempi päivä, mutta eilen oli kyllä ihan tyyntä!

Peilityyntä eiliseltä.

Tämä viikko on ollut minulle todellinen hemmotteluviikko ja haluan jakaa tässä poimintoja viikon varrelta. Minulla on ensinnäkin ilo ja kunnia saada pitää rakas kotona isyysloman merkeissä kolme viikkoa. Meneillään on viikko nro 1. Ollaan käyty syömässä lounasta kiinalaisessa, on ollut texmex päivää, pannari-iltapalaa ja saunailtaa perheen kanssa. Maistuvaa ja mukavaa arkea koen eläväni näinä päivinä. <3

Lounas kiinalaisen noutopöydästä

Voisin syödä kiinalaista vaikka joka päivä, se on vaan niin hyvää. Tämän lounaan maksoin viime kuussa kertyneillä S-bonuksilla. 😁

Kahvihetki kotona

Se on tavallaan ihan väärin, että kaupassa kassoille laitetaan noita pieniä herkkuja, mutta en nyt kyllä yhtään ostosta katunut - Geisha Kismet oli oikeinkin maistuvaa iltapäiväkahvin kanssa, vaikka sokeri ihan miten vaan epäterveellistä onkin. 😬

Texmex-päivä

Kanaa, jauhelihaa, maissia, sipulia, tomaattia, kurkkua, jääsalaattia, texmex-kastiketta ja ranskankermacheddaria. Vehnälettu. Niistä on minun tortilla tehty. 

Saunajuomat

Citymarketin hyllyltä bongasin Cane Colaa ja halusin perhettä hieman hemmotella. En ollut ennen tuota nähnytkään - saati maistanut, oli hyvää, kallista ja komeita pulloja. Pullotettu New Yorkissa. Yleensä ostan hyllyn halvimpia saunalimuja, aurinko on saanut mieleni höveliksi. Minähän olen siis alkoholia viimeksi maistanut toissavuoden joulukuussa. Ei minulla mitään erityistä syytä ole alkoholia vältellä, en vain koe että se sopii mitenkään minun elämäntapaani ainakaan tällä hetkellä.


Nyt minulla on kiire nauttimaan auringosta, mutta haluan toivottaa kaikille ihan mielettömän ihanaa loppuviikkoa! 🌞





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti