perjantai 17. elokuuta 2018

RV 25+5. Ihan jees. Luulisin.

Huomenia!

Viimeisimpään julkaisuun liittyen, sain jatkaa eloa kotona ilman työelämää äitiysloman alkuun asti. Olen tosi tosi tosi kiitollinen siitä. :) Vaikkei kylläkään taloudellisesti kovin herkkua ole. Äitiysloma alkaa varhennettuna ensikuun (syyskuun) loppu puoliskolla. Nyt mä otan tän blogin itselleni terapiatyökaluksi, etten ihan unohda melko toimettomana kuka olen. :D Mun työni on ollut mulle suuri osa mun elämää ja voi kai laskea, että jopa identiteettiä. Nyt olen "vain" housewife. Ei sillä että aliarvioisin, täähän on tosi arvokasta hommaa. Mutta niin on moni muukin homma.

Viime viikolla tuli ulkoiltua hissuksiin kävellen yli 30km, tällä viikolla vähän vähempi, tähän mennessä tätä viikkoa kasassa on vain n. 10km. Haluaisin liikkua ihan tosi paljon, mutta kun en pysty. Eilen oli maksimisykkeet 148 / min pienessä ylämäessä. Rauhallisella yht 2,7km kävelyllä, olin ihan poikki lenkin jälkeen. Mutta kun ei tolleen "liikaa" lähde rehkimään, niin olo on ihan fine.

Äitiyspakkaus odottaa noutajaa lähimmällä matkahuollon asiamiehellä, eilen tuli viesti että on saapunut, mutta unohdin hakea. Jospa tänään muistaisin. Pitäisi edelleenkin aktivoitua myös hankkimaan vaunut ja autoiluhärpäkkeet. En ole kiirehtinyt näiden asioiden kanssa, kun noita kyllä maailmassa riittää ja en kyllä yhtään tiedä mitä teen lastenvaunuilla ja turvaistuimella 3kk ennen lapsen syntymää. Pölyttykööt jossakin muualla vielä hetken. :D 

Luin tällä viikolla jonkin nettilehden lööpeistä, että 40-vuotias sai esikoisensa. Onnea hänelle. Minusta tuo tuntui hyvältä, koska olen ajatellut ja hävennytkin osittain että olen "näin vanhana" raskaana. Olen siis 38v. Iik. 

Pulla potkuttelee masussa tehokkaasti päivittäin niin kuin kuuluukin. Uskon kaiken olevan hyvin. Napakoita supistuksia tulee yksittäin ja sarjana, en pysty vaikuttamaan niihin mitenkään. Välillä tulee mitään tekemättä ja välillä kun tekee ja välillä ei tule vaikka mitä tekisin.

Kotityöt odottaa tekijäänsä, ikkunat jäi kesällä pesemättä, kun olin aivan varma että oli liian kuuma. Jos vaikka ruudun tai pari saisi tänään ahkeroitua pois, niin olisin tosi tyytyväinen. Ja samalla haluan vaihtaa vähän verhoja. So let's go. Aurinkoista perjantaita kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti